Ringen av Mormor..

Skrivet 2010-03-25 @ 10:21:29
Mamma kom hem i går :) Hon hade med sig en massa saker från mina kusiner och speciellt min mormor..
Hon är den underbaraste människan på denna jord, hon har så jäkla härlig humor och hon får mig alltid att skratta .. Jag älskar att se min mormor glad och jag älskar när hon skrattar! Hon är den som förstår mig mest och jag behöver inte säga så mycket till henne för hon vet redan! Hon är världens bästa, världens finaste människa! Jag har inte träffat henne på ca över 2 år .. Och jag saknar henne så fruktansvärt mycket!! Vet ni hur jobbigt det är att inte kunna träffa någon som man älskar så mycket på så länge??? I går fick ja mycket presenter av henne .. Jag fick hennes förlovningsring som hon har haft på sig hela sitt liv, den gav hon till mig .. Meddelandet var att jag aldrig får ta av mig den, den ska påminna mig om min mormor .. Jag blev så lycklig och jag tänker ALDRIG ta av mig den !!

Jag saknar alla så mycket!! Har inte träffat min ena kusin på ja typ 7 år , åhhhhhhhhh va jag saknar honom! Och alla där borta.. jag saknar dom något så fruktansvärt mycket!! NI anar det inte!


- Tack SuperGulligaMatilda för tipset, tycker att det var ett skit bra tips! :)) Jag tror nog att jag beställer den! ;)
Gå gärna in och läs hennes blogg - http://matildafuck.blogg.se






Kommentarer
Postat av: Madde

Hej!

Jag hörde att du är fotointresserad. Om du vill så kan du ju kika in på min blogg då. Bara foto! Ge lite respons vetja. Lär dig själv eller tipsa mig.



Superfint skrivet om din mormor också!

2010-04-10 @ 22:18:28
URL: http://madiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback