God morgon Gott folk! :)

Skrivet 2010-03-18 @ 08:50:56

I morse vaknade jag av väckaren ca. 07:40 .. Ruben bara ligger kvar! Blir tokig för väckaren tjuter så högt, så då måste jag ligga och peta på honom tills han vaknar och sen stiger han upp och stänger av den. Men vet ni vad han gör sen? Jo han går och lägger sig igen, så då måste ja ligga och peta på honom hela tiden för att han ska stiga upp och INTE komma försent till skolan. Varenda MORGON! haha .. åhhh .. det är inte så trevligt alla dagar heller, han har inget trevligt morgon humör :P

Fick då inget boktips, va dåliga ni är ! :(
Det är ju ganska många som läser min blogg men inte en enda fjuttig kommentar!
Nåmen , det är ju kul att de är så många som läser min blogg ändå .. :)


Nu ska jag ta och se klart the Voice , DET BÄSTA! (y) ..
Sen hoppar ja in i duschen!













Kommentarer
Postat av: Emma

Önskar att jag kunde ge dig ett men det känns inte som om jag har läst en "vanlig" bok på år och dag.. bara tråkig kurslitteratur. Men om du gillar deckare så gillar jag stieg larsson-trilogin och camilla läckbergs böcker. Stieg larsson känns ju lite uttjatad nu när alla har sett filmerna, vilket är synd för böckerna är så mycket bättre. Jo, det finns en bok som heter "ingen dans på rosor" som vi läste till ett skolarbete ganska nyligt, den var riktigt bra. Lite konstig då den handlar om en tjej som har schizofreni, men sånna böcker gillar jag.

2010-03-18 @ 09:31:04
URL: http://emmaluu.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback