Fy bubblan va less jag är..

Skrivet 2010-03-17 @ 18:48:23





Har gjort om mitt CV nu, och det är lika jobbigt och svårt varje gång.. men den förbättras iaf ;) haha ..
Vad tycker ni ? Visst är det svårt att skriva CV? :) man vet ju som inte vad man ska skriva..
Man kan ju inte överdriva för mycket heller ;P

Nåmen, i dag har jag varit förbi mamma men ska nog dit igen om en stund, skulle bara fara hem och äta lite, hon sticker ju i morgon! Måste krama om henne en gång till innan hon far :) Det var så underbart härligt väder i dag, så man fick ju passa på att vara ute i det fina vädret! Sen så har jag stoppat i en tvättmaskin i dag också :) Blev intre riktigt klar i går! :P

Nåmen nu ska ja ner till tvättstugan och dona och sen iväg till mamma :) <3 ..

Vi hörs !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback