Dröm

Skrivet 2010-03-16 @ 11:43:59

Jag har en dröm som ja haft länge, flytta till USA i ett superflott hus, men det är väl allas dröm?
Har suttit och tittat lite på Hus där borta, och jag är kär i ett hus, Ruben med, 14 Miljoner, inte så himla farligt dyrt, kikade på ett annat hus för över 30 miljoner kronor som inte alls var så där jätte super flott ..

Kikade efter billiga hus och hittade detta hus för ca 500 tusen kronor, de är ju inte alls så farligt dyrt, ganska gulligt hus ändå, med pool och walk-in-closet! :)))






Ganska fint ändå? :)
Åhh man blir verkligen sugen på att flytta dit men innan jag flyttar dit så ska jag då besöka landet först för att se hur det är där osv! Men de är sjukt frestande!
haha
JOMEN JUST! Visst vet ni om att twilight huset är till salu? :)

Man kanske skulle ha köpt det, Edward kanske dyker upp ;) haha



Nåmen tillbaka till vardagen, i morse vaknade jag att de var skummigt slem på min kudde, sen tittade jag upp mot sängbordet och där står kissen och skummar, fick panik, jag torkade av slemmet från munnen men det komme bara mer mer mer mer.. osv. Väckte Ruben i panik, han tod kissen till badkaret och stod där med honom ett tag, till slut spydde han och då var allt bra igen, han har varit lite borta i dag men han börjar tillfriskna. Ringde till Veterinären men han sa att katter brukar göra så innan dom ska spy, så de var typ vanligt.. om det skulle bli värre så skulle jag höra av mig! Hoppas min sötnos blir bättre .. man är så fruktansvärt försvarlös, man kan inte göra något.. SJUKT JOBBIGT!

Nåmen, håller på med tvätten nu och ska väl städa snart .. ska kika en stund till ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback