Aj då

Skrivet 2010-03-30 @ 16:58:03
Länge sedan ja uppdaterade, IGEN! Men känner mig så seeg och har som inte tid heller, pluggar för fullt och tar hand om min gamle man! Han är ju så fruktansvärt lat så jag får ju göra allt. Men ja älskar honom ändå, gud så tur han har som har en sån underbar tjej som jag som orkar med honom! ;) Hahaha ..

Snart är det ju härliga PÅSK, så nice! :) Tycker att de är så mysigt på påsken, solen kommer fram och snön tinar bort!! SOMMAREN ÄR SNART HÄR .. förhoppningsvis. Vi har ju haft ganska konstigt väder på senaste, först varm som s*tan och sen snöar det och är kallt men nu blir det nog varmt igen .. :) SKöööönt..

Ska börja med mina långa morgon promenader nu snart tror jag! :) De är ju så jäkla skönt så det ska bli!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback