22 år

Skrivet 2010-03-04 @ 12:48:15

Jepp nu är man 22 år, känner mig gammal! inte gammal - gammal men med tanken på vad man gjort, har ju typ inte gjort något!! Men förhoppningsvis så får ja mycket att göra till hösten! :) Ska väl gå skola, har 2 olika skoler som ja ska söka på :) Men jag tänker inte avslöjja något ! Vi får väl se om ja tar mig in på något :) Får hoppas det..

Nåmen gårdagen var helt underbar, jag vill tacka alla som grattade mig :) TACK! Sen vill jag tacka min underbara familj, Ruben och Rubens föräldrar, och mina vänner! :)

Fick mycket fint i går, fick pengar, smink, parfym, presentkort, blommor, kort, badsaker, gossedjur :) TACK!
Kände mig som en prinsessa :) thihi

I dag så har jag varit på skolan och pratat lite, fick lite hjälp, så nu vet jag hur jag ska gå tillväga, måste plugga upp lite men de är inte så farligt mycket, har mycket kreditpoäng :) så hoppas allt går vägen så ja får börja snart! (y)

Sen så har jag städat och nu håller ja på att tvätta :)

Detta blev ett långt inlägg, men har inte varit så duktig på att uppdatera, men ska försöka att ändra på det.. :)
Allt för mina älskade läsare ;) haha


Kommentarer
Postat av: rosakaffekopp

Grattis i efterskott!

2010-03-05 @ 14:39:13
URL: http://rosakaffekopp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback