Ojski..

Skrivet 2010-06-03 @ 19:11:15

Posted in FOTO | Kommentarer (0)
Sjukt länge sedan man skrev här, dålig uppdatering.
Men har haft ganska mycket att göra, håller fortfarande på med matte B .. men nu när jag räknat hela boken så fattar jag mer och mer, repiterar som fan nu :) får väl se om man klarar det, men jag kämpar på iaf..

Har fått jobb i sommar, ska vara på hemtjänsten, blir väl skoj antar jag :P Skoj att ha något att göra :)
Jag tror det kan bli en intressan sommar ..

I morgon kommer min mormor, jag är så himla glad alltså :) ska bli så otroligt roligt att träffa henne, förhoppningsvis så stannar hon här hela sommaren :) guu se skoj! Hon är verkligen min IDOL- hihi, hon och Christina Aguilera ;)


Och min mamma, hon är underbar.. jag är så glad över att hon finns, hon har hjälp mig så mycket .. och bara att hon finns där för mig i alla väder.. Tack mamma ..


Ruben- åhh vilken mupp. Nee men han är verkligen är hel skön kille, man har aldrig tråkigt med honom .. tur att han finns, han gör mig verkligen på gott humör .. hans leende får mig att smälta.. jag älskar dig Ruben - hjärtat mitt..

Ville bara skriva av mig lite .. :) hehe .. ganska dåligt inlägg men ska försöka uppdatera mer ..

Bjuder på lite bilder :)
JAG från i Lördags


Bella från i Lördags


Vera, Annahita, Bella & Kajsa från i Lördags :)



Kladdkakan som jag gjorde åt mamma på morsdag <3


JAG




Min älskade Ruben





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback