Natten var hemsk.

Skrivet 2010-06-20 @ 16:59:07
Vilken natt! Huvva, har hostat konstant.
Testade en massa nya "botemedel" mot hostan i går, men inget funkar ..
Det enda som lugnade ett tag var - Varmt vatten med bakpulver .. Men man måste ta det varje timme för att det ska hålla i sig ..

Nåmen, i dag har jag och Ruben varit riktigt duktiga, vi har städat i hela lägenheten, diskat och just nu så tvättar vi för fullt.

Snart ska vi till Mor och äta soppan som Mormor gjort, gud så gott, har längtat så mycket efter Mormors soppa..
Så det blir trevligt och gott ..


Ska fixa en ny design på bloggen men jag tror inte att jag ids göra en själv utan jag latar mig och snor från någon annan :)


Nä nu ska ja ner till tvättstugan ..
Vi Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback