Min drömsäng.

Skrivet 2010-06-05 @ 22:30:35

Posted in FOTO | Kommentarer (0)
Jag och Ruben håller på att fixa upp våran säng, men det är bara en tillfällig sängram :) Sparar ihop till min himmelsäng, har alltid velat ha en himmelsäng. Första gången jag började prata om en himmelsäng var väl när jag var kring 5 år gammal.. En stor dröm alltså! Skulle vara så underbart, läsa en bra bok i den sköna stämningen eller bara ligga och ta det lungt och fundera :) Visst är det viktigt att man har en skön, fin och en säng som man känner sig bekväm i ? Jag tycker att det är jätte viktigt. :) Har inte hittat min ultimata Himmelsäng men hittar jag den inte så bygger jag en egen av enbart kärlek från mig.  <3



Bara en bild på en himmelsäng, fin men inte den ultimata för mig! - (bilden är tagen från google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback