Kläder

Skrivet 2010-06-22 @ 15:35:35
Det var väldigt länge sedan man shoppade kläder, är så grymt sugen på att shoppa! Har suttit och kollat på nätet en massa och hittat lite som jag vill ha, men man hittar mer när man väl är i en stad :) men detta hittade jag iaf ..

Allt detta skulle gå på 1000:- , inte alls dyrt! :)

Allt detta skulle gå på ca 500:-, inte dyrt där heller



Allt detta skulle gå på ca 1300:-, billigt billigt! :)




Har alltid velat ha sånna där träpjucks med klack :) tycker dom är grym! Den där röd prickiga klänningen är söt och Ruben vill så gärna att jag ska ha en sån klänning så jag har letat och letat å nu äntligen funnit den perfekta klänningen :)
Åhhh jag vill ha!

Kommentarer
Postat av: Sara Viklund

Yay! Va roligt att ni kommer. Jag tänkte försöka ta med mig ett kubb och kanske nå andra spel som vi kan roa oss med. Om du vill kan vi kolla igenom våran kamera också och gå igenom lite inställningar och sånt, så att du får ett hum om sånt innan du köper en egen. Har du någon erfarenhet alls av systemkameror eller? Tack för komplimangen förresten. :) Jag försöker så gott jag kan. Förresten, jag gillar också den där röda klänningen. den va skitsnygg.

2010-06-23 @ 10:26:24
URL: http://sara.brannvidd.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback