Hosta

Skrivet 2010-06-16 @ 14:09:07
Jaa, jag hostar som bara den . Har hostat ett par dagar nu.. Men fick iaf sova i natt, så det känns bra. Men har ont i hela kroppen.. Det är ganska ansträngande att hosta konstant.

Nåmen har iaf Klarat Matte B & Samhällsen så jag är riktigt nöjd över det, ÄR SKIT GLAD! :) hihi Gud så duktig ja är.
Ska nog få besök av Malin i sommar, vilket känns TOPPEN, saknar verkligen henne enormt mycket. Så de blir skit skoj.
Alla flyttar ifrån mig nu, Malin flyttar till Göteborg, Bella flyttar till England , Annahita ska väl nog också flytta till höst..
Vill också flytta, men måste ta mig in på någon skola först..

Vi har bestämt klassfest på Fredag med brännboll och middag :) Vi får väl se om jag ska dit , hostar jag som nu och har feber blir det inte av men vi får hoppas att det ger sig innan helgen :)

Vad händer midsommar? Vad ska ni hitta på?

Jag och Ruben har ingen aning om vad vi skulle ha gjort, men det blir väl att fira den med antingen Rubens familj eller min :)
Kom gärna med förslag! :)

Ha det fint alla.. vi ses

Kommentarer
Postat av: Sara Viklund

Jag tycker att ni ska komma till Storträsk och fira midsommar med mig och Örjan, samt Dan och Nilla förstås. :)

Krya på dig!

/Sara

2010-06-21 @ 14:28:24
URL: http://sara.brannvidd.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback