Gullegullan

Skrivet 2010-06-30 @ 13:12:01
Midsommarhelgen va underbar , bortsett från min hosta då! Ruben ville boka in en begravning hahaha :) Kan berätta lite kort om midsommar helgen:

Vi spelade kubb, cricket (tror ja det heter), vi sköt på burkar vilket var riktigt roligt, klarade alla burkarna :) HAHA va vass ja är, vi fiskade, åt god mat, spelade kort, badade , hade allmänt roligt :) bästa helgen på länge!

Tack för en fin helg Sara, Örjan, Nilla, Dan & Ruben! <3

( kort kommer senare )

Nåmen, håller på att tvätta för fullt, i kväll blir det jobb, så de är ju kul :)


En sak jag ALDRIG kommer att förstå mig på är att hur människor kan vara så onda, nog kan alla vara lite "ond" ibland men , så ond? Nu i dagens läge så handlar allt om makt, pengar och egoism. Jag har den förmågan att när jag träffar en människa så vet jag oftast hur den människan är, jag läser av människor ganska fort. Eller ja vissa! Men ändå så ger jag alla en chans, för det tycker jag att alla förtjänar! - Men det finns en gräns? Ellehur?

Jag tycker att alla borde ta sig en funderare!

Nää nu ska ja springa ner till tvättstugan.
Vi Ses Gott Folk!

jag önskar ingen ONT igentligen, så nu till alla er som läser , Jag önskar alla er allt gott i världen! :) Jag skiter i om ni har gjort mycket dumt, men det är aldrig försent att ändra på sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback