Aldrig tid.

Skrivet 2010-06-07 @ 19:19:10

Posted in FOTO | Kommentarer (0)
Aldrig finner jag tid till att "sköta" om mig själv. Vill sola, vill göra ansiktsbehandlingar, för tro mig det behövs verkligen.. bara ta hand om mig själv, men icket. Har plugg, mormor är här så man får passa på att vara med henne så ofta som det bara går, jag har en pojkvän som behöver min kärlek, vänner, lägenheten måste städas och skötas, snart börjar jag att jobba också, nåmen bara bita ihop och se glad ut som alltid :)

Nu är det en massa plugg i veckan, jag kommer att explodera snart. Måste läsa en bok och kunna alla orden utan till, har prov på hela boken sen. Samma med Matematik B , har räknat ut hela boken, men nu är det repetering på hög nivå, har prov på hela boken där med.. - allt ska hinnas med i veckan. Tänk positivt, jag klarar detta! Jag ska försöka i alla fall, går det inte så går det inte, men då har jag då iaf försökt. Och klarar jag det inte så ger jag inte upp, för jag ska ta mig in på den där skolan, så är det bara!

Det är verkligen en dröm, min dröm. Att kunna gå på högskola och utbilda mig till .... :)

Som ni vet så får man inte allt severat på silverfat så det är bara ta tag i hårdhandskarna och kämpa på!

Student & Bal i veckan. Grattis till alla som tar studenten nu :) 
- det är en härlig känsla!

Nej , nu ska jag ta och göra någon nytta.
Vi ses!

Bjuder på några bilder från min Bal & Student :)










:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback