Tröttast..

Skrivet 2010-07-08 @ 15:25:59

Posted in FOTO | Kommentarer (0)
Har jobbat dag i dag, vilket kändes konstigt på grund av att jag mestadels bara jobbat kväll, känns det som iaf!
Nåmen, kom hem och fann Ruben i sängen, har är svår på morgonen, men jag lyckas alltid få upp honom ;) Men nu har han då hett sig iväg på jobbet .. Så nu är jag ensam, kan vara skönt ibland! Men saknar honom ändå, men han kommer ju hem i kväll :) Snart blir det att hoppa in i duschen, har inte idas göra det , är så fruktansvärt trött.. blir nog att vila en stund sen om det hinns. I kväll blir det nog bio, längtar!! :)

Snart får jag nog mitt paket, längtar efter det också! :) Hoppas att det kommer i morgon , hoppas på allt de bästa!
Det är hemligt ännu men ni får säkert veta vad sen !

Nästa vecka så går jag in på andra perioden som är heltid, kommer att gå fint! :) mer pengar ;)

Här kommer lite bilder :) Midsommar- Piteå Summer Games.. med mera..
Nu ska ja ta och hoppa i duschen!




















Min Ängel, finns ingen finare än du! <3 Kärlek på hög nivå!







Resten av bilderna finns på facebook inom kort.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback