Portholio

Skrivet 2010-07-22 @ 20:39:12

Posted in FOTO | Kommentarer (0)
Dagen har gått ganska fort, har jobbat hela dagen, pengar pengar pengar :) De är det enda jag går och tänker på hela tiden, hihi. Längtar till lönen kommer, hoppas man får mycket :))

När jag kom hem så har jag städat, diskat och dolat på, har inte ätit något än men känner mig inte hungrig.. Mår typ lite dåligt.. Måste gå och lägga mig tidigt, tror att jag ska krypa till kojjs snart, känner mig väldigt trött..
I morgon jobbar jag från 06:50 till 15:50 , sen har jag helg , vilket känns TOPPEN! Det var länge sedan man var ledig :)
Ohh så skönt..

Fick mig en överrasking igår, pratade med ruben i telen vid typ 9 tiden.. han sa att han skulle komma hem i morgon (idag).. Men då efter ca en timma så plingade det på dörren, gissa vem? Jo Ruben stod där vid dörröppningen, han saknade mig och ville ge mig en kram. Åhh vilken underbar sambo jag har! ^^ Så vi myste på som aldrig förr, var så skönt att träffa honom fast än han bara varit bort i två dagar .. hihi

Nåmen han skulle iaf fara före fyra i dag men han for efter att jag kommit hem för att han ville säga hej då , ihh så söt!
Vi får se om han hinner komma hem i kväll, hoppas på det, hatar att vara ifrån min käraste!

Vill ta kort, modell kort, kom igen folket, ställ upp! :) Har redan en massa att ta kort på men dom jobbar ju hela tiden och har som aldrig tid.. Och har dom tid så jobbar jag .. Måste köpa mitt värsting objektiv men vet ej om ja har råd denna månad. Har ju beställt lite saker nu också, haha ! Så vi får väl se, men ja hoppas på att man har råd!

Nu ska ja ta och göra en ansiktsmask och sen krypa till kojjs.
Vi ses! Natti natti


Första bilden som jag tog med systemkameran, detta är då min älskade ruben (just vaknat) hihi sötnos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback