Ont

Skrivet 2010-07-20 @ 17:25:15
Jag har så fruktansvärt ont i kroppen speciellt under mitt högra bröst, har brytit revbenet av allt hostande. Och ni kan inte fatta min smärta alltså, jag har så jädrans ONT alltså! En obeskrivlig känsla. Och nu jobbar jag på som bara den också, jag är en välldans tur nu i sommar, har hostat hela sommaren, hostar än, fick brutet revben, känner mig trött och gängig hela tiden, vi har TRAPPOR på jobbet som man måste springa i varje dag, vi städar, duschar, tvättar och hjälper dom allmänt i vardagen.. Och det blir tungt när man jobbar med människor som behöver så mycket hjälp! TYPISKT, alla får känna sig pigg när dom kommer till jobbet men inte Anna, jag ska ha ont hela tiden och bara må allmänt skit..

Vet inte vad jag ska ta mig till, men ska iaf försöka BITA IHOP i en eller två veckor till, blir det sämre eller inte bättre så kan jag inte fortsätta jobba , då måste jag sjukskriva mig. Pallar inte att ha ont hela tiden..

Nåja, i dag slutade jag klockan 13:15 vilket var SUPER skönt, får vila lite iaf.. Ska lägga mig tidigt i kväll också, lägger mig efter betty..  Behöver verkligen SÖMN.

Ruben for till BB för ett tag sedan för att pilla i bilen, men han mådde lite dåligt, han ville inte lämna mig i detta skick som ja är i, men jag tvingade honom att fara :) klart att han ska pilla i bilen ;)

Tack Sara för kommentaren, och det känns så härligt att ha en systemkamera, men ska dock köpa ett bättre porträtt obejktiv :) Berccan , tydligen så ska de vara ett värsting .. :) Sen är det bara att plåta i massor..

Nej nu ska jag ta och se lite tv och bara vila en massa..

Det kommer lite modellbilder sen, ska försöka att ta kort så småningom, vi får se om ja orkar ! :)

Ha det så bra gott folk! Vi ses & hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback