Mitt jobb.

Skrivet 2010-07-23 @ 17:37:12

Posted in FOTO | Kommentarer (4)
Som många vet om så spökar det på Ringelsta, för er som inte tror på detta kan sluta läsa redan nu :)
Nåmen Marina berättade för mig att dom har tagit dit ett medium för att kolla om det finns något i huset, klart att det finns något eftersom Ringelsta har funnits länge och det är många som dött, flera vilsna själar har stannat där. När mediumet var där så sa hon att längst upp på Plan sju så fanns det mycket onda energier och nere i källaren var det tydligen riktigt hemskt, riktigt onda andar härjade där. Mediumet vågade knappt gå ner till källaren.. Så tro mig när jag gick ner dit så var jag fruktansvärt rädd. Men jag fick inte se eller uppleva något ibehagligt.. SÅ jag hade TUR!

Jag och Nina satt och prata just om detta i dag på jobbet, sen så larmade det hos en vårdtagare , vi säger att han heter "kurt", nåmen kurt larmade tydligen så Marina sprang ner till "allrummet" för han befann sig där och då frågade hon kurt om han hade larmat, men han nekade detta .. Sedan så larmade det en gång till , Marina stod brevid honom och såg att han inte tryckte på knappen så det var ju omöjligt alltså, någon annan hade ju larmat från hans lägenhet. Så jag och Nina bestämde oss att gå till hans lägenhet, vi testade att trycka på larmet som han hade inne i lägenheten men de hände inget (vi tryckte på fel knapp tydligen) nåmen, vi stod tysta och väntade en stund, och då är de något som skakar i köket, nästan just framför oss, fy fan va vi sprang därifrån, jävlar i gatan vad rädda vi var då.. Så ja, nee jag tänker inte gå in där på ett jävla bra tag för nu är jag vettskrämd, stackars Nina & Erika som måste jobba kväll där i kväll.. Skulle aldrig våga gå in där .. huvva.

Så jaa, det SPÖKAR på Ringelsta!

Nåja har annars haft en bra dag på jobbet, nu är jag äntligen ledig lördag söndag, har varit en jobbigt vecka..
har jobbat varje dag från fredag till fredag så nu är jag slut..

Nu ska jag och Ruben ta och laga oss nå mat och sen kanske det blir Brännberg (om han är snäll hihi)
I morgon blir det nog säkert på Loppis i Järvträsk och sedan hem till Arvids..

Ha en underbar helg nu alla läsare..
Hoppas Nina, Erika & Marina får en trevlig helg på jobbet :)



denna har jag faktiskt gjort själv, fy bubblan va bra ja är! :) hihi

Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Lily

oj.. jag som alltid brukar sova där nere i källaren på min lunchrast. haha..

och på sjuan har jag jobbat :)

2010-07-23 @ 17:51:37
URL: http://m4ll4n.blogg.se/
Postat av: Erika

Haha, vad omtänksam du är Anna som tänker på oss! Kan meddela att kvällspassen lades om då Nina vägrade gå in i Kurts lya. höhö! helgen går utmärkt, ;)

2010-07-24 @ 22:29:07
URL: http://erikadanielsson.bloggplatsen.se/
Postat av: Matilda

Jo de ska vi :) Johannas katt fick ju kattungar så jag ska ta en av dom :)



Jodu, nu äntligen ha man fått en och de känns skönt ;P men nu vill man ju bara dit och ställa in saker ;D



Jodå, allt bra med mej :) Hoppas allt är bra med dej me :)

Kram

2010-07-28 @ 00:35:51
URL: http://matildafuck.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja Anna de är snällt att du tänker på oss ;)

2010-08-01 @ 22:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback