Jag bryr mig inte längre..

Skrivet 2010-07-01 @ 23:17:08
Jag skriver om allt här på bloggen, bra som dåligt, så ni som verkligen inte kan ta detta kan lika gärna lämna sidan nu!
Är så fruktansvärt arg på folk som är så jädrans egoistiska och falska, ni kan faktiskt dra, hälsa inte ens på mig , titta hellre åt ett annat håll, för vet ni , ni är avslöjjade, jag kan faktiskt se och känna om de är någon som helst "riktig" känsla där så ni skämmer bara ut er när ni försöker och tror att ni kan fjäska för mig... 
Men typisk Arvids, bara en hop med falska jädrans människor, som fjäskar upp sig .. haha men gud så patetiskt.. tycker faktiskt synd om er ..

Arvidsjaur är verkligen sååå, sååååå jädrans patetiskt, en patetisk lite by håla.
Va fan gör jag då här? Måste verkligen ta mig ur detta "fängelse"..

Alla tycker vi olika så hetsa inte upp era små hjärtan nu..
JAG TYCKER , JAG FÅR TYCKA PRECIS VA JAG VILL!

Det är så mycket man skulle vilja säga, men vet ni ? Jag är ganska öppen om vissa saker, kan prata öppet om det mesta men jag kan faktiskt bevara hemligheter också .. plus att man behöver faktiskt inte berätta allt..

Detta är en Arvidsjaurbo samtalämne:

- JAG! Jag gjorde det och jag är så och ja vill så.. blablabla.. JAG JAG JAG
eller
- Men hon är ju inte klok hon har ju gjort si och så ..

osv..
typiskt arvids samtalämne ..
kan vara skoj med skvaller , men vet ni, det finns en gräns, en gräns till allt .. tänkte bara säga det för ni som inte visste! :)

Lev och må ...
Nu ska ja vräka i mig lite jordgubba!


Kommentarer
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G



Hej vännen

Åh, skulle du kunna vara snäll och rösta på min söta bild. Man kan rösta 1 gång om dagen, ta endast 2 sekunder och jag kommer bli så glad.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand (du behöver inte skriva att du har röstat för det ser jag) <3



Ha en bra dag nu då.

(Fårlåt om jag har skickat detta innan) <3

2010-07-07 @ 11:53:42
URL: http:// www.hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback