Ursinnigt trött..

Skrivet 2010-01-19 @ 20:11:38



Är GAAALET trött i dag, fattar inte varför, är så slut i hela kroppen! Tror att de är för att man sover så lite..
Nåmen har iaf varit ur dålig på uppdatering och det måste verkligen ändras, måste på "kurs" i morgon från 8-16 vilket jag verkligen HATAR! Är så himla förbannad !!

Nåmen måste man så måste man!

Har varit en sväng hos Bella , guud va länge sedan vi träffades! Så det var riktigt trevligt, och vi har kommit på värsta super iden, men vi får väl se hur det går med den :D haha ni kommer att få höra det sen!

Måste nog gå och lägga mig snart, känner mig som en gammal tant!!!
Fyyyy fasen, måste typ köpa hem en massa REDBULL !

- måst hålla mig vaken ett tag till!!

Hoppas ni alla har det bra!
See yaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback