Söndag

Skrivet 2010-01-10 @ 21:48:17
Fick en sån härlig känsla i kroppen, jag tror jag är tillbaka? :) Haha .. Fick en glad energi kick nu ..
Känner mig riktigt taggat för allt som kommer att komma ;)

Detta ska göras i år :

/ Beställa en utlandsresa med Ruben
\ Börja träna
/ Äta bättre och mindre
\ Försöka trappa ner med rökningen kanske till och med lägga av med cancer pinnen
/ Flytta ifrån Arvidsjaur
- kommer inte på något mer men det är en början iaf!
Nu har jag satt upp lite punkter om vad jag ska göra i år, men bestämmer inte när jag ska göra det, det kommer av sig själv! Man tar dagen som den kommer, känner jag mig riktigt sugen på att börja träna så göra jag det! För då brukar jag komma ingång .. bestämmer man tid osv så brukar jag oftast dra ut på det .. men börjar man lite smått steg för steg när man är redo så går det vägen, det vet jag! ;)

_______________________________________________
___________________________________________________
______________________________________________________
___________________________________________________
_______________________________________________

I dag har vi varit på besök hos min mor och far, det var mycket trevligt :)
Vi pratade, spelade wi och fikade!

Sen så har jag börjat måla lite smått igen, har skissat upp lite så nu är det bara hårdarbetet kvar ;)
Håller på med en hemsida också , men det är sjukt svårt, men jag tar bit efter bit , snart så faller alla bitar på plats ;)

Nu ska ja ta och fortsätta med att se Scream på kanal 5 :) visst är den kung!! ? :D

See yaa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback