Solat

Skrivet 2010-01-28 @ 21:37:21
Jäklar fick ändå lite färg :) TOPPEN!!
Det är riktigt kallt i dag så det var sjukt skönt att ligga i solariumet!
En gång per vecka räcker för att man ska hålla sig brun , 50 kronor per gång .. inte så farligt dyrt ändå!!
ca 200 kronor per månad, det har man RÅD med! :)
Men funderar på att sola två gånger nästa vecka .. men vi får se hur brun ja blir efter min andra gång :)
Om jag ska bli lika brun som hon på bilden i förra inlägget så måste ja ju ligga i litttte ;)

hahahhahahahha

ska ta mig en kall dusch nu och sedan forsätta att läsa lite i boken, bäst boken ;)

Nattttti natttti


Kommentarer
Postat av: matilda

ja, de gör den ;p ha int testa så mkt men när jag ha gjort de så ha den de :)



Nej, inte de. Ska vara hemma ihelgen, ligger efter så mkt i skolan :(

2010-01-28 @ 23:23:06
URL: http://matildafuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback