Skrattretande

Skrivet 2010-01-04 @ 19:25:29

Jaa, detta är så otroligt skrattretande !
Hmm vet som inte vart jag ska börja eller om jag ens ska börja..
tror jag låter det där vara..

För helt seriöst så ids jag inte lägga min energi på dumheter och människor som håller på med dumheter!

Måste blicka fram mera och sluta störa mig på saker :)

Från det ena till det andra så sover jag konstant, jag är trött heeeela tiden .. och det är så fruktansvärt jobbigt ..
sen har jag ingen ork till ngt, har försökt tvätta flitigt i dag, det gick bra men är helt helt slut..

det är inte lat heten utan det är rent kroppen som säger ifrån - jobbigt..

Nåmen de är färdigt, måste fixa garderoben i dag också så de är gjort..
ser ut som att en orkan slagit till i min garderob, gud vad slarvig jag kan vara ibland ..
-fy skäms

See yaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback