Röd som en räka..

Skrivet 2010-01-29 @ 09:00:41

Vaknade för någon timme sedan, gick förbi spegeln och pussade Ruben hej då, gick tillbaka till spegeln fick en chock!!! Jag är RÖD SOM EN TOMAT (RÄKA) .. whatever jag är iaf RÖD! :( ahhhhhhhhhhhhhhh
riktigt röd i ansiktet! Damn.. inga tecken på detta i går ..

Nåmen ska ta en dusch och sen sminka mig .. MASSOR med foundation i dag!!!!!

Kikade runt på nätet lite och fick syn på Kat .. :) Hon är så gud förbannat grym! I love her
Men vad tycker ni hon passar i för hårfärg, blondt eller svart? :)


Jag gillar då iaf det svarta riktigt mycket men lite förändring skadar ju inte plus att hon ser riktigt bra ut i blondt med! :)) Håller ni inte med?


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag älskar Kat och tycker hon är fin med båda hårfärgerna men det svarta är mer hon. Det blonda är nog mer det media vill att hon ska vara och det jag tycker är värst är att hon är så mycket smalare på den blonda bilden och det är ju ännu ett bevis på att hon inte riktigt är sig själv. Jag menar, tjejen är ju inte det minsta stor på den andra bilden. Men hon är mycket finare som svarthårig och med lite kött på benen! :)



kram /EMma

2010-01-29 @ 11:02:21
URL: http://emmaluu.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback