Pank..

Skrivet 2010-01-06 @ 16:44:20

Jaa gårdagen var väl inte så där jätte bra, minns inte så mkt så de är ju bra :D haha
Först vad jag linus emelie ruben och matte här och sen så kom Annahita och gjorde oss sällskap..
sen for matte och linus och ett tag efter det så lämnade ruben oss också..

Vi satt och prata i masssor och hade jätte trevligt :)
sen kom Nina och gjorde oss sällskap, jag sminkade henne lite , men jag var redan då gode packad .. så resultatet blev inte så där jätte bra :D

Vi for en sväng till micke men där var det gode dött , --- tycker synd om mickes bord! haha
inte så stabilt nu!

Sen drog vi till lappis och där sög de ju som vanligt.. har ganska många minnesluckor ..
minns inte vad som hände där riktigt? :S
haha



Men en sak minns jag , och det kommer jag aldrig att glömma! Det värmde något så otroligt i hjärte mitt - ironisk!

I dag mår jag verkligen pyton .. huvudet är helt sprängt .. blir nog inget för mig på LÄÄÄÄÄNGE nu! :)
jo just fick ju gå hem i kylan i natt och de var inte så mysigt sen vakna jag upp med att jag hade en sån fruktansvärd smärta i benet, men ja minns int vad jag hade gjort? men haha till slut kom jag på det.. (efter typ 5 timmar) .. jag la ju världens krunsch när jag gick hem i natt, haha högklackat är ingen bra ide, och jag som ändå aldrig brukar ramla.. haha .. men fy fan va det smärta i benet .. haha

- tur att ingen såg ;)

Nä nu blir det en film och nå mat! :)

See yaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback