Nyfiken

Skrivet 2010-01-07 @ 15:01:34
Gud vad folk är nyfikna! :)

Snör in ett inlägg innan jag sticker på arbetsförmedlingen, måste verkligen dit i dag!
Gud vad mysigt jag och Ruffs hade det i går, vi såg en massa filmer hela dagen, vi låg i sängen heeela dan vilket var riktigt skönt! :)

Ruben ligger och sover än, måste väcka honom nu! Han sover ju bort hela dagen ..
Nåmen han har ju lov så jag tycker han är värd det för han älskar ju verkligen att sova!

I morgon åker ju Matilda utomlands, fasen va roligt! :) Är så avis , vill också utomlands! Men ja hoppas du får det bra där borta! :)

Nää nu ska ja klä på mig och sen så ut  i den hemska kylan!

See yaa!

Kommentarer
Postat av: matilda

De hoppas jag att jag får :)

2010-01-07 @ 21:05:17
URL: http://matildafuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback