Kissie Fejkar allt!

Skrivet 2010-01-11 @ 17:25:16

Var bara tvungen att skriva lite om kisses och hennes fejk blogg!
Allt på hennes blogg verkar vara fejk, får man verkligen fejka allt?
Hon är alltså en "fejk-kändis-bloggare" .. som hon själv påstår! Tyckte faktiskt om henne lite innan, before all the lies!


kolla vad jag hittade !









Fine att hon fejkar sin personlighet (det borde alla ha fattat vid det här laget) men att hon har nu också börjat att fejka om allt.. ni som läser hennes blogg förstår precis vad jag snackar om!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Tack! Om du menar självgjorda skosmycket så köpte jag delarna på pärlgtossisten.se. De andra skosmycken hitade jag på chainme.blogg.se :)

2010-01-11 @ 18:45:11
URL: http://tayler.blogg.se/
Postat av: Linn-lay

joo tack den har varitt tippen. hoppas du får en fin kväll :)

2010-01-11 @ 19:10:25
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback