innan stormen..

Skrivet 2010-01-23 @ 19:46:47





I dag har jag varit och spelat badmington med Ruben, syrran, pappa & mamma! :)
Hade skit roligt, men är gode slut, fick spela lite med en kille som heter Erik som var riktigt duktig..
fii fasen va duktig han var, han körde slut på mig..

Syrran har blivit gode vass hon med ;)

Sen for jag och Ruben ut och handlade lite, vi köpte fläskfile och potatis och en massa annat gött..
Vi for hem , Ruben tog en powernap medans jag skalade potatisen och gjorde den i ordning och fixade fläskfilen, Resultatet blev gott som fan, Potatisklyftor med Fläskfile med vitlöksost :) MUMMA!

Sen har jag hunnit med att ta en rök med Annahita :) mke trevligt!

Håller på att fixa mig .. sen blir det iväg till Stalo! :)
Vi ses i kväll hoppas jag! :D

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback