Hon är helt underbar.

Skrivet 2010-01-29 @ 09:58:54

Hon är helt fantastisk, jag är helt besatt av henne, jag älskar hennes röst hennes stil , spelar ingen roll vad hon har på sig eller hur konstigt hon än gör det , hon är alltid snyggast!!
Pratar självklart om Christina Aguilera.

Har läst lite i det senaste och det står att hennes först album- var allt som alla andra ville ha.. Andra albumet så handlade mycket om smärta och det tredje Back to Basic handlade också lite om det förflutna..

Det nya albumet som hon håller på med nu är om det framtida och hennes son ..
Tror att det nya albumet blir toppen! För hon är alldeles toppen, helt underbar! Längtar verkligen till det nya albumet, tills vidare så får man lyssna på hennes gamla godingar, i love it!

Kollade lite på bilder, dom här älskar jag! Det finns mer men då måste jag sitta i ett par dagar! :) hha








Jag bara  ÄLSKAR HENNE! :)



Hon sjunger UNDERBART!




ÅHH guud, hoppas informationen stämmer, hennes nya album kommer att heta BIONIC och kommer släppas 2 Mars? :) Hoppas det, en dag innan jag fyller år :) hur coolt är inte det?HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback