Gott Nytt År..

Skrivet 2010-01-02 @ 16:50:32
Ett nytt år har startat och det känns väldigt bra!
Sopar undan allt dåligt från förra året och dom fina stannar kvar i minnet ..

Nyårsfirandet var väldigt bra, hade jätte roligt i Brännberg med Ruben och hans familj :)
Hann inte prata så mycket med det andra folket men men..

Vi åt god mat och vi drack en massa goda drycker ;) Vi spelade UNO och jag vann en gång och sen vann Örjan den andra gången !
Mycket prat och trevligheter, trivdes som fisken i vattnet! :)

Tycker så himla mycket om hela Rubens underbara familj! :)

På nyårskvällen så for vi till Gråträsk för att se om det var nå ösigt där men det var det verkligen inte, det sög verkligen på riktigt! Roligt att träffa Nina där för hon var verkligen på hugget och det gillar vi (y) hehe

Men sen så resten var riktigt tråkiga..
Vissa var skyhöga och andra mycket låga..

Nåmen vi for tillbaka till Brännberg vid ett tiden , när vi kom fram så satte vi oss vid det vuxna bordet och pratade och åt gott och efter det spelade jag, Frans, Matilda och Ruben UNO en gång och sen for dom hemmåt ..

Nästa morgon så sovde jag och Ruben goode länge , till typ halv tre .. men det var skönt! :) Kändes som att man hade varit vaken i flera dygn ..

Nåmen så då bestämde vi iaf för att fara hem för att kissemissarna var ju helt själva och dom hade säkerligen ingen mat i deras skålar .. Så Nilla skjutsade hem oss :)

I dag har vi spelat Badmington , Jag , Ruben, Mor , Far och syster ..
Först spelade jag mot Ruben och vann sen mot syrran men då förlorade jag :( Sen körde jag med Linnea, en riktigt duktig tjej, förlora där med .. haha sen så körde vi en "par" match .. Jag & Ruben mot Linnea & Syrran :)
Och det gick väl som det gick! HAhahah , va kassa vi är ;)

Nu har vi då ätit tacos och mått gott :)
Snart blir det väl en film eller två :) MYYS!

Bra start på året !

See yaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback