Giftemål..

Skrivet 2010-01-04 @ 23:22:11

Jag vill så gärna gifta mig nu! :) Hhahaa, har typ redan planerat mitt bröllop :)
Men guuud vad länge det ska ta alltså, mitt bröllop ska vara planerad in i den minsta detalj!
För en gång skull kan väl ngt vara planerat! Men jag ser verkligen fram imot mitt bröllop om det
blir något, men det hoppas jag tusingen på!


Åhh vad sugen jag blev alltså.. :)
HAHA

Men det är nog länge kvar innan det blir, men jag läääängtar!! :) thihi



__________________________________     Min älskade Ruben ♥__


Jag är så fruktansvärt glad att det är vi ! Jag är så otroligt lycklig med dig , jag vill alltid vara vid din sida, utan dig går jag i bitar!! Minns första gången vi träffades , kanske inte så där jätte romantiskt men det var nog romantiskt för mig.. Nu har jag spenderat 8 månader med dig och snart blir det 9 .. tiden har verkligen gått fort, jag hoppas det blir vi livet ut för du är verkligen den jag vill leva livet med fullt ut, så himla udnerbart är det! Nog har vi våra dåliga dagar men vi löser dom så bra och lätt, vi förstår varandra så bra! You are my soulmate, my life, my everything! Ingen kan förstå hur lycklig jag är med dig..

Vi för alltid hjärtat mitt!





This is real LOVE !


Kommentarer
Postat av: Sara Wikberg

Hej!

Vad kul att du och min bror trivs så bra ihop. Jag tycker du verkar vara en vettig tjej så jag hoppas det går bra för er i framtiden.

Angående bröllop så ska jag och Örjan gifta oss i sommar, men jag är inte det minsta planerad ännu! Börjar känns mig lite stressad, men vi ska ha ett ganska enkelt bröllop hemma i Brännberg, så allt löser sig nog till slut. Hälsa Ruben från mig :)

Hälsningar Sara

2010-01-08 @ 15:29:30
URL: http://sara.brannvidd.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback