Brunt

Skrivet 2010-01-28 @ 16:32:49











SÅ DÄR SKA JA SE UT EN DAG ;)



Nee men serisöst, mkt snyggare än att vara vit ;) ellerhur?


Vaknade klockan 07.00 , steg upp gjorde mig färdig väckte Ruben och sen gick vi till skolan, mamma fick syn på oss efter halvägs till skolan så hon plockade upp oss och skjutsade oss sista biten! Gick till studievägledaren och fick hjälp, måste plugga upp betygen, man måste tydligen ha Matte B  och det ogillas verkligen! För att år 09 så behövde man bara Matte A men nu behöver man Matte B , så varför i hela h*vetet sökte jag inte förra året istället, det hade ju varit mycket bättre!! Nåmen så då blir det pluggning på halvtid för mig , beräknas vara klar om ca 6 veckor! Hatar MATTE! haha ..






Sen är det någon uppgift från Samhällsen som jag behöver ha för att komma in på det ja vill gå! :)
10 April är det högskoleprovet, en massa plugg där, och så självklart kära körkortet! Måste alltså plugga i SINNE!
Detta ska då fixas FÖRE 10 April hoppas jag! :)


Guuud, ska jag verkligen våga gå skola igen, jag hoppas det! :)

I kväll ska jag fara och sola solarium med bella, ska höra om Emelie ska me lite senare, bara hon her på telefonen någon gång!!! :)
Och det behövs också, minns när jag solade som mest, guuud va bra jag mådde av det! Fick mycke energi, tog hand om mig själv, såg mycket snyggare ut ;)

Vit- FUL Brun - SNYGG :) thihi

- cocos, mer brun, mer röd ..  mkt bättre!

Måste beställa löshåret snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback