Brudklänning..

Skrivet 2010-01-16 @ 17:31:49

Guuuuud vad ja vill gifta mig nuuu! :) - haha

I dag så har ja och Ruben varit ute och kört lite skoter, det var roligt men kallt, trodde att ja skulle förfrysa tummen ! Men det var skööj! :) Hade tänkt hoppa in i duschen snart för ni vet ju hur man brukar lukta efter en skoterfärd? Men ja kan inte göra det än, måste värma upp vattnet först! :) Sen blir det en massa mys framför tv:n !
- Åsa ... Jag kommer snart och hälsar på dig och din lilla söta bebis Axel :) Dååå ska vi mysa !

Har forfarande andningsvårigheter och jag vet inte vad jag ska ta mig till.. :(
Måste nog på sjukan och kolla upp det snart, om det blir värre dvs.

Nää nu ska ja gå och elda lite..
vi ses ;)


Kommentarer
Postat av: Sabina

haha snygg klänningen var :)

2010-01-16 @ 17:46:53
URL: http://imeest.blogg.se/
Postat av: Sabina

Jag håller på att läsa ''Pojken som inte fanns'' nu! :)

2010-01-16 @ 18:42:08
URL: http://imeest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback