Begravning..

Skrivet 2010-01-21 @ 21:27:05
Jag följde med Ruben & hans familj på begravning i dag! Det var så himla sorligt. Jag kände honom inte och jag hade aldrig träffat honom men jag fällde ändå en tår, dom stod och sa så vackra och fina ord om honom, han verkade vara en underbar man, synd att jag aldrig hann träffa honom! Vila i Frid Gustav!

I morgon blir det att stiga upp före 7 och det gillas inte alls, är otroligt sjukt trött på detta! Varför ska det vara så här? Jag tycker att det är rent utsagt idiotiskt! Helt onödigt, men måste man så måste man ju! Tycker det är orättvist att vissa får slippa detta. Nåmen det är bara att gilla läget. - MEN jag har gränser , så är det bara!

- jag orkar inte mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback