9 Månader

Skrivet 2010-01-18 @ 21:35:05





Nu har jag och Ruben varit tillsammans i 9 månader :) Gud så underbart! Är lycklig som bara den! Vi har det helt underbart ! I dag har vi varit ute och ätit god mat sen blev det lite massage med tända ljus .. osv ;)
Känner mig så LYCKLIG och glad !! Har aldrig kännt mig så hel , det känns så fruktansvärt bra alltså! Går verkligen inte att besrkiva hur jädrans lycklig jag är!!!!!


- Jag är lycklig!


- Sorry för min dåliga uppdatering men har haft fullt upp, men det kommer mer uppdatering i morgon! :)
Nu ska jag se en film med plutten och sen blir det sova för min del!

( just ja, såg att ja hade skrivit om lördagen 2 gånger, ojoj, haha vad tankspridd man kan vara)

Seee yaa! Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback