Resebutiken..

Skrivet 2010-02-08 @ 15:15:44
Yes!
Började min praktiki dag på Resebutiken, - Veckans arbetstider är från 09:00 - 14:00 ..
Halvtid!

Sen har jag Matte B på halvtid också, vi får väl se hur det går! :) Har inte fått böckerna än så det är lite svårt att börja utan böcker!! vet inte hur jag ska få tag i nå böcker för hon som fixat detta åt mig är inte där i veckan förens på Torsdag då! Humm ..

Måste ju sätta i gång nu om ja ska hinna!

Nåmen första dagen gick bra på resebutiken, roligt men jäkligt svårt! Vet inte hur jag ska lyckas att lära mig allt och komma ihåg det! Många tror väl att det är lätt, trodde iaf jag! MEN INTE! Damn också !!

Bloggen kruppar gode nu, så nu tänker jag inte skriva nå mer!!
Blit bättre sedan så skriver jag nå rader till!

Vi ses, önska mig lycka till! ( det behövs )

Kommentarer
Postat av: ..

hoppas att det går dåligt för dig!

2010-02-08 @ 18:34:33
Postat av: annaa

är det roligt där? :) jag skulle kanske få praktik där ;p

2010-02-09 @ 19:50:32
URL: http://annaajonsson.blogg.se/
Postat av: annaa

är det roligt där? :) jag skulle kanske få praktik där ;p

2010-02-09 @ 19:50:32
URL: http://annaajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback