Huuumm..

Skrivet 2010-02-04 @ 14:57:57
Har inte kommit på vad jag ska göra med håret.. men ja känner för förändring .. Behöver inte vara något stort men ändå något! :) vet inte vad som händer, men börjar växa i mitt tänkande och tack till min underbara MAMMA som fått mig att inse något! Först när hon påpekade det så blev jag bara arg för jag såg inte vad som höll på att hända och vad jag låtit ske ! Men nu har jag verkligen insett! Mår på ett konstigt sätt mycket bättre, nu blir detta vändpunkten! Nu ska ja ej bli påverkad av någon och göra allt för att ja ska må bra av saker jag gör..
Känns toppen, mår bra just för tillfället, det känns grymt bra i kroppen! TACK till alla som funnits där för mig, ni vet vilka ni är, ta åt er! Och vet ni inte så fråga inte för då har ni fått svar på frågan,..


Nu ska ja ta och börja laga mat snart, Ruff kommer ju hem strax! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback