Dåligt humör..

Skrivet 2010-02-22 @ 10:46:28

I dag är det inte min dag kan ja ju berätta för er, så ni får ursäkta mig! Är inte så bloggsugen idag men en sak stör jag mig på som jag bara måste få ur.. Skulle ni vilja sitta och lyssna på något som ni redan vet i tre jäkla timmar och sen ska ni betala för det också, över 600 spänn! Nej tack, men måste man så måste man! Jag blir så jädrans arg på mig själv att jag skjutit fram det i flera flera år, förut behövde man inte sånt här skit, men nu så måste man! Nä nu jäklart ska jag klara detta, för nu har jag verkligen lärt mig en läxa.. Är less sånt här! Aldrig mer skjuta fram saker.. Är ni sånna som skjuter fram allt ? SLUTA MED DET! Det suger i längden!

PUNKT SLUT!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback