Dålig uppdatering..

Skrivet 2010-02-16 @ 09:37:32

Uch vad dålig jag har varit..
Men nu blir det ändring på det!

Kan sammanfatta helgen lite -
* lördag, badmington med Ruben, Mams, Paps och syrran! :) Det gick jätte bra och Ruben har blivit jätte duktig nu :) Sen på kvällen åt vi middag hos mamma och spelade lite wi .. :)
*Söndag, alla hjärtans dag, gud vilken underbar dag jag hade, Ruben sa så otroligt fina saker till mig, vi pratade och myste på som bara den, åt god middag, myste, såg en film, tog verkligen hand om varandra!

hur var eran alla hjärtans dag? :))

I dag blir det att plugga, plugga och åter plugga! Sen måste jag städa lite också!! :) det behövs..


Snygging! ;)



Jag står ute på ballen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback