Toppen..

Skrivet 2010-12-09 @ 14:36:19
Man kan ju inte vara på topp varje dag! Känner mig lite nere i dag faktiskt, varför vet jag inte. Eller jaa, jag kanske vet, kan det bero på mina drömmar? Jag har drömt så mycket på senaste och det är inga härliga drömmar.. Jag tror jag går och funderar för mycket, vissa saker måste man bara släppa fast det är svårt, andas djupt och bara ta dagen som den kommer.. Lättare sagt än gjort, man får börja lite smått, försöka att sysselsätta sig med något.. Går och är arbetslös nu och det är ju inte så där jätte roligt.. Får se till att jobba mycket inom vården för jag jobbar bara två dagar i veckan på flyget och det blir inte många timmar .. :/ Men det är bara att försöka bita ihop och kämpa, livet ska inte vara lätt och skulle det möjligtvis vara lätt så tror jag att det skulle bli ganska tråkigt .. i längden!

Man måste se det possitivt, då blir det lättare! :)


Ha en bra dag gott folk..



Den här underbara människan heter Ruben Wikberg och han gör mig så lycklig, är glad för att jag får ha dig vid min sida! <3 Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback