Today..

Skrivet 2010-12-21 @ 11:19:53


God dagens gott folk!

Sovit gott? Själv har jag sovit väldigt bra fram till klockan ca 05.30 .. Steg upp , vandrade runt och gick sedan tillbak till sängen för att försöka sova i någon timme till.. det tog länge innan jag "somna".. då ringde väckaren så då var det bara att stiga upp ..- brukar alltid stiga upp när Ruben far på skolan/praktiken, varför? Det berättar jag i ett annat inlägg någon gång :) I dag måste jag fixa julklapparna, städa, hemligt möte och handla .. Sen har jag tänkt kika förbi farmor om jag hinner ..

Nu ska jag ta och börja städa undan lite, känner mig verkligen inte taggad, men man måste ju städa om man vill ha det rent och fint :)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback