Till er..

Skrivet 2010-12-20 @ 13:45:04
Jag har länge varit osäker på mig själv men jag börjar bli säkrare och säkrare i allt jag gör. Man ska aldrig tvivla på sig själv, man ska tro på sig själv och göra det bästa man kan.. Jag vet att det är många där ute som är väldigt osäkra och inte tror på sig själv. Men du duger precis som du är, var bara dig själv hela tiden.. Jag vet också att många klagar över sina kroppar, vilket är HELT FEL. Jag har själv varit missnöjd med min kropp för man vill ju vara perfekt. Men vad är perfekt? Det finns INGEN som är perfekt.. Och det är sjukt att unga tjejer svälter sig själv för att dom tror att dom blir mer lyckliga när dom är supersmala.. men där har ni fel tjejer.. Man ska älska sig själv för alla är unika på deras sätt.. tänk dig att det är ingen som ser ut som du, vilken tur va? Tänk om alla såg precis likadana ut? Gud vad världen skulle vara tråkig.. Så tjejer var nöjda över hur ni ser ut .. för alla är vi fina på våra sätt.. Så sluta klaga över era kroppar.. älska det du har!!



Dessa tjejer är ju hur fina som helst.. spelar ingen roll om du är smal eller om du har kurvor.. Men personligen tycker jag faktiskt om kurvor, jag tycker att det ser mer kvinnligare ut .. :) Och jag har ju själv kurvor och jag är nöjd över det! :)


- Är du osäker?
Dömmer du andra människor för deras utseende eller kroppar?
Ja då är du helt klart osäker på dig själv!!  Sluta dömma folk efter deras utseende och börja älska dig själv och acceptera andra för hur dom ser ut .. Och våga  vara dig själv, klä dig hur du vill, sminka dig hur du vill, ha håret som du vill osv.. Skit i vad andra tycker om dig.. det är du själv som bestämmer, inte dom som dömmer!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback