Tidig Julklapp..

Skrivet 2010-12-05 @ 19:38:20
Jaa, snart får jag min tidiga julklapp! :) Gud så glad jag är alltså, det är allt jag drömt om i hela mitt liv! Jaaa gu vad jag längtar ..

Ni får veta vad det är senare!

I helgen har jag varit riktigt lat , i fredags blev jag och Ruben bjudna på middag hos mor och far. Det bjöds på tacos och som efterrätt blev det glass, mm så gott! Efter middagen så satte vi oss framför tv:en, jag och erica såg tv medans mamma satt och stickade. Både jag och Erica blev helt till oss och ville lära oss att sticka, sagt och gjort, nu är jag fast! Haha, lite tantvarning att sitta och sticka en heeel helg , ojoj! Men det är kul och avslappnande, i like it ;) Ruben blev lite paff när han äntligen kom till mor och far, haha lite små kul faktiskt !

På lördagsmorgonen så gick jag och Ruben till idrottshallen för att spela lite badminton, jag vann dom två första setten och sen fick Ruben sin revanch, äntligen ;)

Senare under dagen så hände det inte så värst mycket, vi lagade lasange tillsammans och hade en allmänt mysig kväll som vanligt :)

I dag tog jag faktiskt sovmorgon, jädrans alltså, det var ett tag sedan! sovde till klockan 12 i dag! Gud seee skjööönt!
Har bara latat mig i dag också och mer latande blir det också..

Fast i morgon blir det lite jobb! :)

Blev mycket text i detta inlägg, lite tråkigt kanske? Men ni får faktiskt nöjja er med detta! No pic today!

Ha en fortsatt trevlig söndags kväll gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback