STORM på riktigt..

Skrivet 2010-12-02 @ 15:30:31
Det blåste på som fasen när jag gick till farmor, alltså shiiiiit! Trodde rent att jag skulle blåsa bort, haha . Kan ju inte vara lätt när man är lätt som en fjäder.. :) Meeen jag tog mig fram och vi hade det riktigt trevligt, vi satt och pratade i vardagsrummet ett bra tag.. tills Ruben ringde och sa att han skulle till Brännbergo för att fixa sitt projektarbete. Tråkigt, tycker verkligen om att vara med honom men kan ju vara lite skönt att ha egen tid.. Får spökerna och hela sängen för mig själv i natt då, yeeey!

Nä nu ska jag ta och göra någon nytta som ex att städa undan lite och sen tvätta , så duktig jag är! :)


Rund och go= godast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback