Jul

Skrivet 2010-12-26 @ 19:09:04
Julen har varit underbar! Riktigt underbar ..
Jag och Ru firade julen hos min mamma och pappa. Vi anlände hos dom ca klockan 12 och då hjälpte jag syrran med håret och sminket, hon blev riktigt julsöt, lockigt hår med ljusglimmande ögonlock :) Vid 14.00 så kom min faster, hennes man och farmor och då gjorde jag några juliga drinkar åt dom.. klockan 15.00 blev det kalle anka för hela familjen och efter det tv myset blev det dax för mat. Jag älskar vårat julbord, så fruktansvärd god mat, min mamma är så duktig på att laga mat! Massa olika sallader, skinka, lax, fruktkorgen med en massa annas, apelsiner, äpplen (med mera), janssons frestelse, prinskorv, revbensspjäll, köttbullar, potatis och en massa annat smått och gott :) Efter maten så dök tomten upp, tyvärr så missade jag tomten men hoppas på att få se honom nästa år. Fick så mycket fina presenter av alla, är så fruktansvärt nöjd..
Efter julklappsöppningen så blev det efterrätt och smått och gott. Har inte ätit såå mycket på lääänge , haha. Resten av kvällen bestod av charader och absolut överens, vi hade fruktansvärt roligt, mycket härliga skratt! :) Klockan 12 så bestämde vi oss för att bege oss hem, båda hade druckit så vi var tvunga att gå hem med julklapparna men vi tog inte med oss alla, det hade blivit alldeles för mycket att bära ..

Nåmen som sagt , bästa julen hittils! Såå mycket goda skratt, trevligt sällskap, god mat och kärlek och vad mer kan man begära? Så underbart, hoppas att ni också haft en underbar jul.. :)

Nu ska jag ta och fortsätta att mysa framför tv:en med Ru och jag tror det blir en tidig kväll för oss..
Kram hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback