Högsta drömmen..

Skrivet 2010-12-12 @ 20:51:52
Nu är min högsta dröm uppfylld.. :)
Jag har fått min himmelsäng och den är såå himla underbar!! Den kom i fredags och på kvällen när allt var klart så kunde jag inte låta bli att fälla ett par tårar, haha! Har ALLTID velat ha en himmelsäng.. och nu är den min! Jag har den finaste sängen i världen ;) Nu saknas bara utsmyckningen av tyg.. Hade tänkt köpa lite tyg och sy själv med lite hjälp av min mamma som är super duktig på att sy! :) Och jag lovar er att ni kommer att bli sååååå avundsjuka ;)

Ska lägga upp en bild senare när jag fixat tyget och allt ..


------------------------------------------------
Och i går var jag och Ruben till Luleå och julhandlade lite, vi hade riktigt roligt! :) Och vi hann med att äta på Waldorfs , fyra små rätten, MUMS!

------------------------------------------------

I dag har jag tvättat och bara glassat i våran nya säng..
Vi gjorde en romantisk middag med tända ljus och maten var så fruktansvärt goooood .. jag är så duktig på att laga mat ;)

Min helg har varit helt underbar, den bästa på länge!

Hoppas att eran helg var lika toppen!

Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback