Design

Skrivet 2010-12-29 @ 17:02:21
Har just fuskat mig till en ny bloggdesign, visst är den fin?
Men ska försöka göra en helt egen bloggdesign inom kort, vet ej om jag ids påbörja den i dag men ni får helt enkelt hålla utkik :)

Snart är det ett nytt år med nya möjligheter..
man kan börja om från början, vilket känns skönt.. Vissa behöver inte ett nytt år för att "börja om" men det behöver jag, man känner sig mycket piggare och vill satsa mer.. Och det är precis vad jag behöver just nu ..
Jag är en kämpe men ibland speciellt före jul och nyår så brukar jag ha en tendens till att ge upp allt..

Man kanske ska sätta upp några mål för att hålla sig på rätt bana, men man ska inte sätta upp mål som man inte är villig till att uppnå.. om ni förstår vad jag menar ? :)

Nåja, ska bli bättre på att blogga nästa år ;) haha



Kommentarer
Postat av: Matilda

Vars blir de att vara på nyår? :)

2010-12-29 @ 17:15:45
URL: http://matildafuck.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag och Ruben hade tänkt fara till min Mor och Far här i Arvids men sen vet jag faktiskt inte.. Vi blir nog inte där hela kvällen skulle jag tro.. Vad ska ni hitta på? :)

2010-12-29 @ 17:30:15
URL: http://candyball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback