5 saker....

Skrivet 2010-12-19 @ 20:00:49

  • Jag gillar absolut inte tuttlisor meeeen jag älskar JORDAN (katie price).. Hon är ju en tuttlisa men hon är ju så jädrans snygg och bryr sig verkligen inte om vad folk tycker om henne.. hon har sin egna knäppa lilla stil och det gillar jag!!


  • Jag är livrädd för fötter, jag hatar fötter.. URCH!!!!!!!! på riktigt..
  • Jag biter på mina naglar vilket jag tycker är riktigt äckligt, det är en otroligt dålig vana men jag ska försöka låta bli..
  • Jag älskar tomater, kan äta dom som äpplen :) och när jag var liten så trodde jag att det var äpplen ^^,
  • Och sist men inte minst, jag älskar att prata på Engelska, varför vet jag faktiskt inte men det känns så rätt när jag gör det.. Kanske inte pratar så bra engelska.. men jag gillar det iaf! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback