Svårt att bestämma sig!

Skrivet 2010-08-24 @ 16:17:03
Har hunnit med mycket i dag, vaknade halv åtta gick till jobbet fem över åtta, jobbade på som bara den, for hem vid 12 tiden, åt lite och sen tvätta, damsuga, diska, skura med mera :) Nu väntar jag på tvätten medans jag kollar på lite utbildningar på internet. Har hittat mycket intressant, har väldigt svårt att bestämma mig, vill ju så hemskt mycket!
Men ska nog söka på allt och se vilket man kommer in på, om man ens kommer in på något dvs .

Är sugen på ;

* Fotograf
* Relationsterapeut
* Psykolog
* Beteendevetare, inrikning mot barn och ungdomar
* Socionom, Kurator
* Journalistik
* Make up & Hair Stylist
* Design

Det är så himla mycket man vill ..
Men som sagt man ser väl om man kommer in på något..
Nästan alla kräver väldigt höga betyg och jag har inte alls så bra betyg, blir så arg på folk som
struntar i gymnasiet
(skolkar osv), för det gjorde jag. Det får jag sota för nu! Trodde inte att
jag vill utbilda mig på högskola eller "bara" utbilda mig vidare till något. Men så fel ja hade! Man vet
aldrig, så det är bättre att kämpa på.

Nu ska jag ta och gå ner till tvättstugan och sen ska jag ta och göra lite mat innan Ruben kommer hem!
Ha en fortsatt bra dag gott folk!

Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Lily

Hej Anna!

Vilken skillnad det blev på kortet du gjorde i photoshop. skit snyggt!!!:)



Tror du skulle bli jätte duktig som fotograf eller makeup & hairstylist. Sånt har du ju alltid varit duktig på.. smink och hår! :) Du var ju den som fick sminka en då man skulle ut !

2010-08-24 @ 16:54:03
URL: http://m4ll4n.blogg.se/
Postat av: Emma

Prova söka! Det skadar inte! Kolla om det finns möjlighet att börja i januari, vissa utbildningar har sån (min tex började i januari) och det brukar vara lite mindre folk som söker och då blir ju betygen lite lägre! Plugga är kul, när man läser nåt man är intresserad av!

2010-08-24 @ 18:10:46
URL: http://emmaluu.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback