Sugen

Skrivet 2010-08-27 @ 08:35:42
Är så sugen på allt möjligt nu, har verkligen svårt att bestämma mig.. vill göra ALLT! haha ..
Det är svårt att veta vad man vill göra, men de är väl bara att testa sig fram. Men dyrt är det..
Sen måste man ju ta sig in på det man sökt på och som sagt så är det ju inte det lättaste..
Men det blir att plugga upp lite betyg .. Måste plugga upp Historia och Engelska A & B helst..
Måste försöka att få MVG i det .. så vi får se hur det går :)

Skriva högskoleprovet, massa plugg nu inför det! Har mycket på G nu ..
Jag älskar att plugga bara det är någon jag verkligen vill ..
Och nu är det så mycket jag vill, så de är ju bra! Det är bra att vara intresserad av
många saker för då har man mycket att välja mellan. Är så glad att jag inte skaffat barn och familj
och sånt, har ju velat det så mycket men som sagt är glad för att det inte blivit av än..
Vill plugga vill göra saker innan jag skaffar barn.. Så det är jag SUPER glad för, är ändå inte
redo för barn och sånt än.. Det tar man senare när man är redo för det ..


- Ingenting är omöjligt den enda som stoppar dig är du själv!

Nu ska jag hoppa in i duschen och drömma vidare, vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback