Make over

Skrivet 2010-08-11 @ 20:31:53

Posted in FOTO | Kommentarer (1)
Funderar på att göra något åt mitt hår, Nina klagar ju bara, haha nä skojja bara men det börjar faktiskt bli dags för en förändring tror jag! Vet dock inte hur , men har mina funderingar. Vill ju fortfarande vara blond, ÄLSKAR att vara blond, blondiner har faktiskt roligare ;) haha .. Men om ja nu inte förblir blond så blir det antingen brunt eller mörkbrunt .. tror jag! Eller vad tror ni? Kom gärna med förslag om vad ni tror ja skulle passa i för hårstil och färg :)

Har fixat ett litet kollage om hur jag skulle vilja ha det .. :)


Dom första tre bilderna är hur jag vill klippa mig, den tredje klippningen är hur jag vill ha luggen typ.. men vet ej om ja skulle passa i de men funderar på det iaf, säg gärna vad ni tycker om det! :)

Dom andra tre handlar om vilken färg jag vill ha, tycker om alla dom där men vill helst fortsätta att vara blond, kom ändå gärna med förslag! :)
Och dom sista bilderna är MITT DRÖMHÅR! Sälvklart så är det Christina Aguilera på bilderna! ;)




TYCK TILL!

Kommentarer
Postat av: Nina

Klippningen på bild 2 skulle nog vara fint, men då ska du ju tänka på det att på sidorna kommer det ju vara väldigt myckt tunnare men ja tror de kan bli snyggt ;) på färgen måste jag säga bild 3 för det är den enda du inte behöver bleka dig till ;) Anna du måste förstå att ditt hår inte pallar blekning!!!! tihi :*

2010-08-11 @ 22:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback